  • Data: 2002-08-14 15:59:20
    Temat: Re: Millennium Amex splata
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> wrote in message
    news:Xns926AAE6A5B748aldziewpl@62.233.128.18...

    > Moja przerabiać parę razy, zresztą nie ma co przerabiać. Kolejność
    operacji
    > z punktu usera jest nieistotna, będziesz miał minus dwa złote i już. Łbów
    > nie urywają, kar nie solą, odsetek nie liczą.
    >
    > Alf/red/ co czasem zapomina ;-)

    Ale wlasnie przypuszczam, ze system nie nalicza oplat za prowadzenie
    rachunku kiedy powoduje to powstanie salda debetowego (od razu wyprowadz
    mnie z bledu jesli wiesz, ze tak nie jest :), bo po lipcu mam saldo 0,00.
    Chyba, ze oplate za lipiec system pobiera 1 sierpnia, bo wyciag jest z
    31.07. Moze tez pierwszy miesiac jest za darmo, ale nie ma na ten temat
    nigdzie ani slowa... Wiec kolejnosc operacji w takim przypadku decyduje czy
    mozna miec Unikonto (uzywane tylko do obslugi karty) za darmo czy nie mozna.
    :)

    pozdrowienia, Marek