  • Data: 2012-06-05 21:50:27
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-05 21:29, Pan Sowa pisze:
    > Te parę złotych to może być kilka tysięcy rocznie. Fakt może to być
    > "jedynie pół" czyjejś pensji ale lepiej widzieć to tak, że dzięki temu
    > ma się darmową wycieczkę do jakiegoś ciepłego kraju :)

    Ja się nie znam. Ja mam alternatywę. Mam wybór czy pracować więcej czy
    mniej. Czy mi się chce-opłaca. Wraz z wiekiem takie trzymanie ciągle
    ręki na pulsie, śledzenie nowinek, drobnych druczków, haczyków i innych
    nieczystych zagrywek którymi się brzydzę jest bardziej pracochłonne. :-)
    Wolę trochę nadgodzin w pracy czy jakieś szybkie intratne zlecenie niż
    to mozolne ciułanie bez krztyny pewności efektu. :-)
    To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych
    graczy w kasynie :-)

    PS. A porachunki z bankami? :-) Wystarczy mi "Wasz bank nie jest w
    stanie przedstawić mi lepszych warunków finansowania niż te które
    obecnie mam. Proszę więcej z takimi ofertami nie dzwonić. Mój czas
    kosztuje" :-)