  • Data: 2012-06-05 15:37:39
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Cze, 14:05, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć zwrotu "cash back" ani na www,
    > ani w regulaminach, gdzie by było napisane, że zwracają za to także
    > 3%. Gdzie to jest zapisane? Czy może już nie obowiązuje dla nowych
    > klientów?

    Keszbek to wynalazek Visy, karta do Dobrego Konta ma zaimplementowana
    te usluge.
    Keszbek mozesz zrealizowac w wielu punktach, jednak Mille zwraca 3%
    jedynie w spozywczakach i na stacjach benzynowych.
    Z kolega testowalismy pozytywnie Orlen i Real.
    Wyszukiwarka punktow:
    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back/gdzie_mozna_wyplacic_gotowke_p.aspx
    Pamietaj, ze keszbek zrobisz np. w Empiku, ale Mille Ci za to nie
    zwroci 3%.
    Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.
    Milego wyplacanka!

    --
    pozdr.
    ls