  • Data: 2014-09-24 17:15:59
    Temat: Re: Meritum 2M/5M 4%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "S" lvulhr$f7d$...@n...news.atman.pl

    > B. Będziesz miał 5000zł nowych środków, a nie 5001, skoro złotówka była wcześniej.
    C w ogóle nie wchodzi w grę dla 1 lokaty.

    Ja unikam tych rozterek -- olewam takie lokaty.

    -- Do wczoraj miałem zero, czyli nie korzystałem
    z wcześniejszych promocji. Wczoraj wlałem 10k,
    czyli te 10k to nowe środki...
    -- Dlaczego tak pokrętnie Pan tłumaczy niebranie
    udziału we wcześniejszych promocjach?
    -- ??? Przecież nie miałem wówczas żadnych środków!
    -- Ani zewnętrzy?
    -- Nie rozumiem.
    -- Prooszę Szanownego Pana... Każde dziecko wie,
    że pusty zbiór jest podzbiorem KAŻEGO zbioru!
    -- Nadal nie rozumiem!
    -- Brał Pan udział w poprzedniej promocji,
    mając na koncie zero plnów.
    -- Ale te wczoraj wpłacone 10k to nowe środki?
    -- A, zaraz prześledzimy zapis z monitoringu...
    -- ????
    -- Mamy doskonałej jakości nagrania w 4K. Widać na
    nich podpisy umieszczone na banknotach, tedy bez
    trudu zobaczymy, czy (a raczej -- które) banknoty
    noszą na sobie podpis Jego Ekscelencji, (cmok
    w rękę) Grupowego Dobrodzieja Marka Prezesa Belki,
    a które są starymi środkami podpisanymi przez
    Hannę Gronkiewicz Waltz...
    -- A co z bilonem? Hę?
    -- Dżentelmeni nie rozprawiają o groszowych sprawach. :)
    -- Ale jakoś musicie kwalifikować złomowanie...
    -- Owszem. Zgodnie z Regulaminem Kąta do bilonu
    nie doliczamy/dopisujemy odsetek. :)
    -- Masoneria...
    -- Masoni używają węgielnic, nie kątówek.
    -- Węgielnic do kantów?
    -- Kanta, jednego Kanta, nie wielu Kantów, używają faszyści
    nie masoni. Używają jednego Kanta i jednego Nietzschego. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'