  • Data: 2003-02-09 10:50:21
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gi3c4vsl20n397n3sbmksdk9eqh9vi5gm8@4ax.com...

    > Tak, tylko czytajac o kosztach gotowki zastanaiam sie czy najwiekszej
    > roli i tak nie graja tu koszty stale. Wiec pewnie dalo by sie sporo
    > oszczedzic na kosztach zwiazanych z gotowka rezygnujac zupelnie z jej
    > oblsugi (tylko formy bezgotowkowe). Ale to znowu byloby dla
    > wiekszosci sklepow nierealne marketigowo.

    1. Caly czas zapominacie, ze Makro ma b. niskie koszty obslugi gotowki bo...
    prawie jej nie obsluguje. W kazdym (?) sklepie Makro jest placowka PBK BPH i
    cala "obsluga" gotowki to jej dostarczenie do tejze placowki. Odpada
    transport, konwoj itp. To juz sprawa banku.
    2. W Makro wiekszosc obrotow robia sklepikarze a nie internauci-dyskutanci z
    tej grupy ;-)). Sklepikarze maja gotowke od swych klientow, wiec jest im
    wygodnie robic zakupy wlasnie gotowka. Im to tez oszczedza koniecznosci
    wplaty gotowki do banku.
    3. W Makro przyjmuja czeki i platnosci przelewem. Swiat nie konczy sie na
    kartach (z podgladem salda przez ineternet ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---