  • Data: 2003-12-03 02:07:50
    Temat: Re: MS Money
    Od: " 0sa" <0...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kay <z...@g...pl> napisał(a):
    > Jakos mi sie wydaje ze automatyczna synchronizacja nie jest tak prosta jak
    > przedstawiasz. System bankowości internetowej chyba musi być przygotowany
    na
    > taką ewentualność...

    Z zalozenia Money lub Quicken sluzy do obslugi sporej ilosci kont. Programy
    tego typu staly sie popularne glownie w USA gdzie przecietny uzytkownik moze
    miec co najmniej kilka kont. W rzeczywistosci spory procent procent ludzi
    moze miec po kilkanascie lub wiecej samych kont kart kredytowych z roznych
    bankow plus dodaj kilka kont bankowych czy inwestycyjnych (checking,
    savings, money market, IRA czy 401) plus kilka kont takich jak PayPal i
    bardzo szybko mozesz miec kilkadziesiat kont do obslugi.

    Ja osobiscie uzywam Quicken od wielu lat do kontroli tylko swoich
    personalnych kont. I robie to tak po prostu z przyzwyczajenia ale MS Money
    jest rownie dobrym programem do personalnych finansow. W Quicken wystarczy
    kliknac na klawisz "Update" lub z menu wybrac "One Step Update" i zakladajac
    ze wczesniej zarejestrowales konta to bezproblemowo zsychronizujesz
    wszystkie swoje swoje konta obojetnie czy jest ich kilka czy kilkadziesiat
    poprzez ten jeden click.

    0sa