    From: "Witek" <w...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas problem z logowaniem via Internet
    Date: Wed, 1 Sep 2004 08:50:41 +0200

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ch3qvn$8oo$1@news.onet.pl...

    > Na starych tokenach nie bylo daty. Dlaczego posiadaczy starych tokenow
    nie
    > poinformowano
    > poczta wewnetrzna, ze po 2 czy 3 latach nalezy ten token wymienic i im
    > przypomnien poprostu?
    > Wiem ze na nowych jest data, bo na moim nowym tez jest. Ale jesli jest
    > problem
    > to wyszkuanie posiadaczy 3 letnich tokenow chyba nie przekracza mozliwosci
    > banku.
    > A tak maja setki wkurzonych klientow. Mnie to rybka bo i tak mialem isc do
    > banku a mam go po drodze.

    To prawda. Stare tokeny SecurID nie miały wytłoczonej daty.
    Prawdę mówiąc mnie również nie poinformowali, że token ma
    określony czas działania, mimo że na moim data już jest.
    Ewidentne niedopatrzenie Lukasa. Powiadamianie pocztą wewnętrzną
    klienta byłoby chyba najlepszym rozwiązaniem, bo wyciągnięcie
    z serwera danych o tokenach, które się wkrótce przeterminują
    jest banalne.

    Witek