eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas oddal 10 zl › Re: Lukas oddal 10 zl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ews.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas oddal 10 zl
    Date: Fri, 10 Jan 2003 09:08:35 +0100
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 37
    Message-ID: <avlv27$tag$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <avluph$5ss$1@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1042186119 30032 62.21.33.99 (10 Jan 2003 08:08:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Jan 2003 08:08:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221445
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:avluph$5ss$1@sunflower.man.poznan.pl, Hubert Grzegorzewski
    wrote:
    > Witam !
    >
    > Przypominam, ze sprawa dotyczyla nieslusznie pobranej prowizji za
    > duplikat VE.
    > Obylo sie jednak bez pisma do Wroclawia, chociaz i tak sprawa tam
    > doszla (zlozylem reklamacje poczta wewnetrzna, a tam przekazali do
    > Wroclawia, do dzialu reklamacji). Wprawdzie mialo byc to zalatwione w
    > ciagu 14 dni roboczych, a bylo znacznie dluzej, a prowizje zwrocono z
    > data biezaca, a nie wsteczna (ale nie bede sie czepial o te pare
    > groszy odsetek :). Przeprosili za klopoty i zyczyli dalszej juz
    > bezkonfliktowej wspolpracy, czego i sobie i wszystkim klientom Lukasa
    > zycze :)))

    No to ja sie dopisze, bo nie chcialem w tak błahej sprawie zakladac nowego
    wątku:

    Do mnie przyszla odpowiedz z Lukasa w sprawie opisywanej tu reklamacji
    transakcji z Newsweeka.
    Wszystko w porzadku, wyjasnili zgodnie z prawdą, ze bylo uznanie (zwrot,
    reversal) 28.10.2002.
    Natomiast dziwne, ze w tym pismie przepraszają, bo nie było żadnej winy
    banku w
    tym przecież.

    Reklamacja zalatwiona zgodnie z oczekiwaniem (a uznana warunkowo z uznaniem
    sumy od reki). Bylby plus dla Lukasa w dziala "załatwienie reklamacji" gdyby
    nie to, że LukasLinek na poczatku przekonywal, ze reklamowac mam w Newsweeku
    i dopiero postraszony regulaminem zgodzil sie przyjąć reklamację.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1