  • Data: 2002-04-27 10:15:57
    Temat: Re: Lukas - brudasy
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> napisał w wiadomości
    news:1019767278@p9.f128.n480.z2.ftn...
    > MOZE ZROBIC ! - spirytus bardzo dobrze przewodzi prąd (w przeciwieństwie
    do
    > benzyny ekstrakcyjnej)

    Ale czyścisz wyłączoną klawiaturę. Zanim włączysz spirytus odparuje i zwarć
    nie zrobi.
    Benzyna ekstrakcyjna jest bardziej toksyczna od spirytusu... chyba, że ktoś
    to lubi wdychać.

    Ja jednak mam też prawie 10 letnie klawiatury, myte czasami z wierzchu tym
    nowomodnymi drogimi płynami do plastiku,. Klawisze są przyklejone, z boku
    jest wielki
    syf, bo nie chce mi się produkować super cienkiej pałeczki, która tam
    wlezie. Ile czasu można stracić na mycie klawiatury wartej 20 zł ????
    Więc tak brudna sobie trwa i jest używana i czeka na swoją ostatnią drogę do
    śmietnika.
    Oczywiście w miejscu publicznym ma być schludnie i przyjemnie, ale aby tak
    było trzeba wydać pieniądze, których nie ma w nadmiarze.
    Nie każdy prowadzi tak zyskowną działalność gospodarczą, aby go było stać na
    ciągłe pucowanie. Są ważniejsze wydatki.

    Może ktoś wpadnie na świadczenie usługi mycia elektroniki np. w płuczce
    ultradźwiękowej powiedzmy za złotówkę od sztuki ???
    Wkłada tam klawiatury, monitory jednostki centralne, zalewa nieprzewodzącą
    cieczą włącza wibrator i po paru sekundach wyjmuje czyściutkie ?
    Zbiłby majątek ???