    From: "chillin" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - bezpieczeństwo
    Date: Thu, 19 Dec 2002 01:31:21 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@194.204.162.32

    ok - ja nie mowie, ze to wlamanie. chodzi mi tylko o zapewnienia ze strony
    lukasa, ze tak sie absolutnie nie da, ze jest to niemozliwe.

    zapewniaja, ze cos jest niemozliwe, a mnie sie udalo. a przeciez chodzi o
    polityke bezpieczenstwa. to ja sie zastanawiam, czy jak mi mowia, ze
    logowanie jest bezpieczne etc, to czy jest to prawda. that's it.

    czy sa inni, ktorzy maja watpliwosci co do bezpiecznstwa? a moze ktos wam
    juz podjął kasę z konta? jestem ciekaw.

    chillin