  • Data: 2002-05-06 14:51:25
    Temat: Re: Lukas Bank liderem w obsludze
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:ab646d$dag$1@news.onet.pl...
> [...]

    A mi akurat to sie przydalo bo dzieki temu wiem ze obroty wzrosly 40 razy i
    ze w innych miastach obsluga tego baku jest tez na poziomie.
    A poniewaz to jest pewny bank to ufam tego typu wiadomoscia !!!
    Jak ci sie nie podoba to zaloz filtr na nas (MINIKA i mnie) i bedzie po
    sprawie a tak niepotrzebnie sie produkujesz.
    Caly czas sa na lsite zapodawane rozne newsy z roznych zrodel, ja nie
    wiezysz w to, to poszukaj czy jest to prawda i napisz jezeli nie i juz !!!
    Pozatym mogles odrazu powiedziec o co ci chodzi a nie najezdzac na MINIKA.

    "Ty Kolego jedz juz do Stanów i nie podawaj takich bzdur
    na listę." Nie chce ci juz brzydko powiedziec co o tym mysle ...

    Travis