  • Data: 2015-05-08 12:06:36
    Temat: Re: Lokaty typu TOPGiganci w IDEA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Biorąc pod uwage moja wiedze w tym zakresie (i dostepne informacje)
    >wolałbym sie zdac na ocene banku, bazujac na tym, czy wczesniej
    >oceniali
    >dobrze czy źle.

    No wiesz, bank przede wszystkim ocenia to tak, aby bank nie byl
    stratny :-)

    Na razie masz reklamowke
    http://www.ideabank.pl/media/media/id/520
    wbrew temu
    http://polakcandwa.blogspot.com/2014/09/lokata-niemi
    eccy-giganci-daje-juz-tylko.html
    ale to nie dziwi, bo niekompetencja wylazi z tej "analizy"

    Tylko to sie nijak nie przenosi na nowe oferty.

    Swoja droga ... produkt dla 1000 osob, na 10 mln ? Maly jakis ... na
    reklamy nie starczy.

    Ktos zna niemiecka gielde - o ile skoczyly te spolki przez rok ?

    J.