  • Data: 2008-12-06 21:00:46
    Temat: Re: Limit KK w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:877i6dvz0f.fsf@alfa.kjonca...

    > Najprostszy przypadek: będzie brał gdzieś kredyt, zadeklaruje limitu
    > 10K, bankowi z BIK wyjdzie 20K i "sorry, skłamał pan".

    Ja to mam wrażenie, że oni na ogół w ogóle nie patrzą na to co się
    deklaruje. U mnie się nie zgadza często o ponad 100k i im to nie
    przeszkadza. Co naturalnie nie znaczy, że warto bez potrzeby ryzykować,
    jeśli kredyt jest jakimś ważnym dla kogoś kredytem. Nie warto jednak
    przywiązywać do tego nadmiernej wagi.

    marekz