  • Data: 2003-01-19 19:41:36
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "Rider" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja moze tak.
    > Do mBanku tez nie mialbys zaufania - bo sie reklamuje.
    > I ktos, gdzies napisalby cos - a ty uwierzylbys w to - samemu nie
    > sprawdzajac... ;)

    Nie upraszczajmy sprawy. Nie o to chodzi ze jak sie ktos reklamuje to zle.
    Masz racje, trzeba sprawdzic. I wlasnie sprawdzajac grupe znalazlem artykul
    o Link4 i ich stawkach. Po prostu slyszysz haslo nie plac agentowi u nas
    taniej, a ja pytam w takim razie to kto obsluguje klienta. Jak zwal tak zwal
    ale ta osoba tez musi zarobic. Szczerze mowiac do dzis juz slyszalem i
    widzialem kilka niepochlubnych opinii na temat link4, wiec...
    Ale prosze bardzo ja nie bronie nikomu...
    :)