  • Data: 2003-01-23 12:07:59
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "Kamil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawdzałem oferty kilku towarzystw i u mnie AC+OC wyszło o ok. 400 zł
    taniej w Link4. Jedynie niepodobaja mi się obniżka 30% w wypłacie
    odszkodowania gdy:
    - dopuszczalna prędkość została przekroczona o ponad 30 km/h
    - zostało wymuszone pierszeństwo
    - wyprzedzano na ciągłej linii i jeszcze kilka takich sytuacji...

    Ja się z czymś takim nie spotkałem, czy w innych towarzystwach mają miejsce
    tego typu ograniczenia?

    Pozdrawiam
    Kamil