  • Data: 2003-01-22 16:13:32
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > no to Ci chyba konkurencji do niczego nie zmusza. Oto garsc danych:
    >
    > ubezpieczenie pakiet PZU: 1750
    > ubezpieczenie (normalne) max znizki PZU: 1935
    > ubezpieczenie Allianz (normalne) max znizki: 1875
    > LINK4 (normalne) max znizki: 1945
    >
    > nijak nie moge sie doliczyc tych 15%, ktore odrozniaja LINK4 od konkurencji :(
    >
    > co mi sie nie podoba w LINK4:
    > - aby dokonac prostego wylicznia skladki trzeba podac WSZYSTKIE dane
    dotyczace
    > wlasciciela, pojazdu, miejsca garazawania etc.
    > - na poczatku telefonistka informuje o 172 zl znizki (nie wiedzac nawet co
> [...]

    Zniżka jest wtedy, jak ubezpieczasz ŁĄCZNIE AC i OC, natomiast mnie
    poinformowano, że ZK NIE MA..., W OGÓLE! :-o
    U mnie też za drogo....:((
    Moim zdaniem powinni zamieścić na www JASNE zasady wyliczania składek,
    jakkolwiek one by skomplikowane nie były - np. w formie tabel: tu plus ileś %,
    a tam minus i jak się komuś chce, to wyliczy sobie szybko - po co ta 20 min.
    rozmowa?? Aha... wiem - żeby dane osobowe zdobyć... ;-)
    Pzdr.