  • Data: 2003-01-20 11:19:29
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja slyszalem opinie tylko jednej osoby, ktorej skladka wyliczona w
    link4
    > byla o 1000 zl nizsza niz tradycyjna

    Taki system sprzedazy na zachodzie to normalnosc. Zanim powstaly banki
    z obsluga przez itnernet byly z obsluga przez telefon.
    A przeciez wiadomo ile trzeba kasy wydac w przypadku agenta - jesli
    kupujemy polise na zycie z funduszem inwestycyjnym.

    Ludzie nie sa glupi - i przeciez sprawadza w firmie dotychczasowej i
    wlasnie w link4.

    A ze teraz na sieci i nie tylko rozpocznie sie kampania anty - nie
    dziwie sie - w koncu bankom wirtualnym tez nikt nie wrozyl
    przyszlosci - a jednak zmusily duze banki do konkurencji.