  • Data: 2003-06-09 16:34:38
    Temat: Re: LG - Nordea ... nadeszła
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce kolejnych bankow z kolejkami, nie szanowania klienta oraz wysokich
    > oplat.

    Czy może być bank z wysokimi opłatami i z kolejkami?

    W Nordei i w LG nie ma "prawie" nigdy kolejek. Chodź czasem zdarzają się
    niespodzianki. Kiedyś musiałem czekać z godzinę w LG do kasy, bo dwoje klientów
    opłacało swoje miesięczne rachunki. Aż zdziwiłem się dlaczego robią to jeszcze w
    kasie, a nie elektronicznie lub PZ. Czy chodziło im o dowód zapłaty?

    Też są i inne niespodzianki. Ostatnio serwer im nawalił i "nie widzieli"
    rachunków. Przez to nie mogłem wpłacić swoich trzech groszy. Lecz taka rzecz
    może się zdarzyć w każdym banku. Ten sam przypadek miałem kiedyś w BZ WBK.