  • Data: 2003-06-09 18:10:24
    Temat: Re: LG - Nordea ... nadeszła
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Ja nie żądam za dużo! Ja chcę zwykłą debetową płaską kartę za darmo (lub po
    niskiej cenie, max. 10 PLN) do zakupów. I oczywiście możliwość jakiejś
    bezpłatnej wypłaty - kasa lub bankomat (bez min. ograniczeń Euronetowych).
    Przelewy mogą być płatne, byle tylko PZ byłoby za darmo. I rachunek prowadzony
    bezpłatnie. Internet mile widziany. Oprocentowanie może być zerowe + możliwość
    zakładania lokat tak od 200-300 PLN.
    To ile taki klient dla banku kosztuje jak ja?
    Dodam jeszcze średnie dochody miesięczne w wysokości 600 PLN. I przeważnie na
    rachunku leży, gdzieś około stówki.