  • Data: 2003-06-18 10:50:15
    Temat: Re: Ktora KK wybrac - mbanku czy multibanku?
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tylko ladniejsza, ale tez tansza i nizej oprocentowana. W porownaniu
    do
    > karty MultiBanku ma jedynie wyzsze prowizje za wyplaty (wiekszych kwot) z
    > bankomatow (ale kto uzywa kredytowek do bankomatow ;-). Jesli MultiBank
    nie
    > poprawi swojej oferty, to nie wznowie u nich karty kredytowej tylko
    przeniose
    > ja do mBanku.

    Czy tańsza ??? Ja zapłaciłem 35 PLN (wiem wiem :))) .Po drugie w mBanku
    karta
    dodatkowa jest w tej samej cenie co główna a po trzecie osoba dla której ją
    wyrabiamy
    MUSI być pełnomocnikiem lub współwłaścicielem ekonta.
    Te trzy cechy dyskwalifikują GoldFish jako kartę "rodzinną"
    mBank jest samotnikiem :(