eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKrytyka...Re: Krytyka...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!news.us.edu.pl!news.igo.katowice.pl!f47.n484!f12
    8.n480!not-for-mail
    From: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krytyka...
    Date: Fri, 03 May 02 17:51:00 +0200
    Organization: MM_Point,2:480/128.9
    Lines: 31
    Message-ID: <1...@p...f128.n480.z2.ftn>
    References: <aaoc9u$cct$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: linux.igo.katowice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: uranos.cto.us.edu.pl 1020554730 17821 195.82.162.68 (4 May 2002 23:25:30
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@u...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 4 May 2002 23:25:30 GMT
    X-FTN-CHRS: Latin-2 3
    X-FTN-ORIGCHRS: FIDOMAZ 2
    X-FTN-AREA: PL.BIZNES.BANKI
    X-FTN-REPLY: news.onet.pl 89492751
    X-FTN-MSGID: 2:480/128.9 3cd2dff0
    X-FTN-Tearline: (none)
    X-FTN-Origin: MM_Point,2:480/128.9 (2:480/128.9)
    X-FTN-SEEN-BY: 48/911 480/112 128 484/47 999 4500
    X-FTN-PATH: 480/128 484/47 999
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179962
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello All!

    01 May 02 11:25, AMRA pisal do All:

    >> No, cóż - marketingowcy i Rada Klientów Inteligo to IMO - "myślący

    A> inaczej"...

    A> Raczej nie.
    A> Zauwaz ze sa przymuszeni do tekiej postawy innymi zewnetrznymi
    A> czynnikami - np zmiana wlascicieli itp

    Absolutnie nie zgadzam się z takim argumentem.
    Trudno sobie wyobrazić sytuację w której właściciel (obojętnie czy obecny czy
    przyszły) świadomie dążył by do generowania straty.
    A straty są niewątpliwe i wynikają jedynie z niedostatecznie przemyślanej
    polityki marketingowej!
    Zwróć uwagę, że podkreślałem jedynie te punkty, w których strat można byłoby
    całkowicie uniknąć, bądź je zminimalizować bez żadnych nakładów, - tylko poprzez
    zaniechanie niektórych działań (n.p.: "promocji", oraz niekorzystnych zmian w
    TOiP dla _już pozyskanych klientów_).
    Jeśli my jesteśmy w stanie takie punkty dostrzec i zakwalifikować je jako
    generator strat, to jak ocenić ruchy analityków-marketingowców Inteligo, którzy
    z uporem godnym lepszej sprawy, dla usunięcia niepożądanych skutków
    wcześniejszych błędów, popełniają następne?...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1