  • Data: 2002-05-03 15:51:00
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Hello All!

    01 May 02 11:25, AMRA pisal do All:

    A> inaczej"...

    A> Raczej nie.
    A> Zauwaz ze sa przymuszeni do tekiej postawy innymi zewnetrznymi
    A> czynnikami - np zmiana wlascicieli itp

    Absolutnie nie zgadzam się z takim argumentem.
    Trudno sobie wyobrazić sytuację w której właściciel (obojętnie czy obecny czy
    przyszły) świadomie dążył by do generowania straty.
    A straty są niewątpliwe i wynikają jedynie z niedostatecznie przemyślanej
    polityki marketingowej!
    Zwróć uwagę, że podkreślałem jedynie te punkty, w których strat można byłoby
    całkowicie uniknąć, bądź je zminimalizować bez żadnych nakładów, - tylko poprzez
    zaniechanie niektórych działań (n.p.: "promocji", oraz niekorzystnych zmian w
    TOiP dla _już pozyskanych klientów_).
    Jeśli my jesteśmy w stanie takie punkty dostrzec i zakwalifikować je jako
    generator strat, to jak ocenić ruchy analityków-marketingowców Inteligo, którzy
    z uporem godnym lepszej sprawy, dla usunięcia niepożądanych skutków
    wcześniejszych błędów, popełniają następne?...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-