  • Data: 2002-05-02 17:17:56
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Apr 2002 20:02:08 +0200, Szymon wrote:
    >Nawet wiecej. W moim miescie najtanszy litr zwyklego kosztuje 1,19zl. Czyli
    >kupujac za 99gr, oszczedzam ok. 20%. Kupie wiec mleka na pol roku.

    Nie wydaje mi zeby "najtansze mleko" przetrwalo choc pol tygodnia..

    >Co do zbierania, to tak sie sklada, iz gro klientow ma pewne zasoby i to nie
    >kwestia odlozenia. Te pieniadze po prostu sa. A wiec jesli mam np. 50000zl,
    >to jest roznica czy je wplace do mBanku na 6,92% czy do Pekao np. na 2%.

    Jak jestes na bezrobociu to moze i tak, jak zarabiasz powiedzmy 5000zl

    miesiecznie [z czegos trzeba bylo odlozyc], to te 2500 nie robi juz
    tak wielkiego wrazenia. Tym bardziej ze oprocentowanie w mBanku spada,
    a w pko masz lokaty wyzej oprocentowane - wtedy roznice potrafia byc
    jeszcze bardziej znikome.

    J.