  • Data: 2002-04-29 09:40:07
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Piecek wrote:

    > Nie zartuj. Godzina kiedy skladales zlecenie w zaden sposob nie jest
    > konieczna do tego aby reklamowac jego nie-wykonanie.

    Ja: Wie pani, ja składałem taki przelew i on nie wyszedł.
    mL: Kiedy pan ten przelew składał?
    Ja: W zeszłą środę.
    mL: A nie pamięta pan mniej więcej godziny?

    itd.
    Kiedyś nawet podałem im IP komputera, z którego to robiłem a i tak nie
    znaleźli:-((
    Po prostu dochodzimy do poruszanego na ebankach problemu potwierdzenia
    złożenia dyspozycji przelewu w banku elektronicznym i w mBnaku takiego
    potiwerdzenia nie ma.

    pzdr

    Tomek