eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-22 21:46:45
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Jun 2023 12:08:41 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    No i nie bylo to Citi, tylko Velo.

    > W drodze do żony zginęła santanderowa mc world wysyłana poleconym (teraz od tego
    odeszli, wqurwiało klientów, ale platyny nadal kurierem) - i podobno poczta nie
    odpowiedziała im na reklamację, a co!

    > Taa, i więcej minut w 8 godzin wstawić.
    > Piłeś - nie pisz.

    Listonosz musi rejon przejsc, polecone i emerytury rozniesc,
    a listy do skrzynek to wrzuca akurat w miare szybko.
    To moze latwo wyrobic 20% normy wiecej, moze nawet 50%.

    > Na kopercie był chyba (koperta żony więc już w koszu) stempel
    > "wysłano 14 czerwca", co by było sensowne bo umowa podpisana 12.
    > Doszła 21. Mojej na razie nie ma.

    Teraz czesto na kopertach stempel albo nadruk "wysłano zgodnie z umową
    z dnia" i chodzi o umowe banku z pocztą ... nie dojdziesz jak szybko
    idzie.
    Paczki w Inposcie są szybkie :-)

    J.