eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-23 18:48:08
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 23 czerwca 2023 o 17:01:31 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Jeszcze jest Idemia na mille ...

    O, może to to, chyba platynowa kredytówka - ale złote chyba już nie.

    > debetowa bez nazwiska.
    > A faktycznie - piszesz o specjalnej drukarce ...

    Jeszcze ciekawie było kiedyś w citku - zakładając konto w oddziale, w nagrodę za min.
    2h czekania,
    bo tyle to trwało, dostawało się od ręki tłoczoną debetówkę z nazwiskiem.
    I do tego z literkami barwionymi na złoto, nawet dla "zwykłego" citi priority (pewnie
    mieli jedną taśmę,
    a robili też debetówki gold) - a jak przychodziło pocztą, bo zakładanie konta przez
    net, to literki były srebrne.
    I przez to nie mam w kolekcji takiej ze złotymi literkami, bo była żony :(

    > W sumie, to czemu nie kredytowka bez nazwiska ...

    Lion'sowa mc world elite nie miała ani nazwiska, ani numeru (choć może numer miała)
    ani paska.
    I nawet nie była prostokątna (no z 3 stron była - z jednej krótkiej i po kawałku - no
    bo musiało
    być można wsadzić chip - a dawniej bywały takie, co miały jeden długi bok i po
    kawałku dwóch krótkich,
    żeby był pasek - a drugi długi bok był wycięty np. w kształt psa) - za to była
    metalowa.
    Ale do kompletu dawali jeszcze zwykłą prostokątną plastikową z nazwiskiem i paskiem.
    Pani mi mówiła, że "niektórzy klienci są tak skromni" że wolą używać tej plastikowej.
    Ja sądzę, że po prostu było wygodniej.

    > Tak jest. Mozna zarabiac na tik-toku, na youtube, mozna influencerem
    > zostac ...

    "Jak byłem mały to wydawało mi się, że to super brać pieniądze za oglądanie
    filmów albo czytanie książek. Teraz jestem duży i już mi się tak nie wydaje."
    "Najgorzej to chyba brać pieniądze za seks."