eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-22 21:08:41
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 22 czerwca 2023 o 16:45:33 UTC+2 J.F napisał(a):

    > A do znajomej karta ponad miesiąc przychodziła. Gdzies znikała po
    > drodze. Chyba trzy razy wysyłali ... albo mówili.

    W drodze do żony zginęła santanderowa mc world wysyłana poleconym (teraz od tego
    odeszli, wqurwiało klientów, ale platyny nadal kurierem) - i podobno poczta nie
    odpowiedziała im na reklamację, a co!

    > No coz, jak sie "zapodzieje" gdzies "na poczcie", to mogą dostarczyc
    > po latach.
    > Ale tu - poczta powinna rozniesc jak sie sprawa wydała.
    > I tez niekoniecznie trzeba po nocy roznosic, moze wystarczy wieksza
    > torbę - dostarczy sie bieżące i troche zaległych.

    Taa, i więcej minut w 8 godzin wstawić.
    Piłeś - nie pisz.

    > długo idą, czy długo "produkują" ?

    Na kopercie był chyba (koperta żony więc już w koszu) stempel "wysłano 14 czerwca",
    co by było sensowne bo umowa podpisana 12. Doszła 21. Mojej na razie nie ma.