eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-23 17:01:27
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Jun 2023 05:49:58 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > "gemalto austria"? To chyba mocno mieszałeś wtedy.

    Nie, to byl jakis typowy bank, może BZ ... hm, a moze to wlasnie było
    Austria Card, a nie Gemalto ..

    Wychodzi na to, ze Lykos kupił AustriaCard w 2017, a w 2012
    załozyli centrum personalizacji w Polsce.

    > No chyba że gemalto kupiło austria card - od tych dwóch dostawców
    > widywałem karty polskich banków.
    > I jeszcze "thales" - teraz mam taką platynę z santandera z tym nowym
    > paskudnym czarnym wzorem i okazuje się, żę mbąk orkiestrowy też.

    Tez mam kilka ... Thales kupił Gemalto :-)

    > O wow, citka debetówka i platyna też.
    > Z noszonych jedynie milek i stara kredytówka 1-2-3 santandera są austriacard.
    > To co z tym gemalto?

    Gemalto mam na Citi, Inteligo i mbank.

    > Aha, google prawdę powie - gemalto to teraz thales - i wszystko jasne.

    A thales teraz na Santander, Citi i mbank.

    Jeszcze jest Idemia na mille ...

    > KREDYTOWĄ? Z NADRUKOWANYM NAZWISKIEM? OD RĘKI?

    debetowa bez nazwiska.
    A faktycznie - piszesz o specjalnej drukarce ...

    > Bo że debetowe bez nazwiska to wiadomo, można mieć do każdego ROR
    > 5 bezpłatnych i jeszcze 5 płatnych.

    W sumie, to czemu nie kredytowka bez nazwiska ...

> [...]
    > gdzie odchodzący szef "zapomniał" dodać minimalną wartość zakupów - i za kupienie
    > dwóch reklamówek można było zdobyć punkty wartości chyba ponad 100zł.
    > Przypomina mi się anegdota - koleś opisuje, jak to wbija do euro agd i
    > "poproszę 10 reklamówek, każda osobno" - kolo tak sie na niego dziwnie patrzy,
    > no ale wbija - a stojący obok, może kierownik, pyta: "pan robi promocję z
    mastercarda"?
    > I po potwierdzeniu do tego młodziaka: "widzisz, ty w ogóle życia nie znasz,
    > pan tu zarabia tysiące, a ty tylko w minecrafta grasz!" ;>

    Tak jest. Mozna zarabiac na tik-toku, na youtube, mozna influencerem
    zostac ...

    J.