    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na samochod w Fiat Bank
    Date: Sun, 10 Aug 2003 14:58:33 +0200

    Fiat Bank Polska SA- Bank powołany do finansowania zakupów samochodów Fiat,
    Afa, Lancia. Jeden z pierwszych tego typu na rynku.
    Jezeli chodzi o ofertę to:
    - oprocentowanie (nominalne i rzeczywiste!!!) jest na dość dobrym poziomie
    (niższe od większości banków sieciowych) choć czasem wyższe od VW Banku czy
    Toyoty.
    - posiada dość atrakcyjne promocje organizowane wspólnie z Fiatem
    (dofinansowane przez Fiata) np. kredyt 0%, 50/50, 70/30, miesiąc bez
    odsetek, itp.
    - mają niską rzeczywistą roczną st. oprocentowania (niskie prowizje (w
    większości salonów jest to 2-3%,)
    - przeciętną stroną jest dbałóść kienta- jeżeli masz na wpłatę własną 30% i
    jesteś żonaty/mężatką- to generalnie nie ma problemu ze dolnością, W innych
    przypadkach może być "pod górę"
    - bardzo wolna obnżają oprocentowanie kredytów (st. zmienna) średnio dwa
    razy wolniej niz inne banki
    - niektóre ich promocje są bez sensu np. promoca 0% w.w. a potem mówią że
    gośc nie ma zdolności kredytowej i dadzą mu kredyt jak wpłaci 30% :)))

    Podsumowując:
    - oferta dla tych co nie mają większego pojęcia o kredytach (nie potrafią
    porównać ofert i wybrać lepszej lub nie mają czasu na załatwianie kredytu w
    innym banku)
    - zdecydowanie lepszy (pod względem kosztów) niż pośrednicy kredytowi typu
    PTF czy inne banki np: GBG

    Jacek
    Użytkownik "mcp" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin" <W...@s...pl> napisał w
    wiadomości
    > pierwszy
    > >
    > Ja zdecydowanie polecam. Glowna zaleta jest brak biurokracji.
    Przychodzisz,