  • Data: 2005-07-27 12:16:58
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy -pare pytan [OT]
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Lubojański wrote:

    > Formalności w stylu etykieta usenetu z lat 90 w tej
    > chwili wydają mi się trochę śmieszne...

    1. etykieta usenetu z lat 90 była całkiem niezła - czym byś ją chciał
    zastąpić?

    2. ISO-8859-2 to PN

    3. IIRW to sposób kodowania określa opis grupy a nie netykieta

    Fuma K

    PS. A dlaczego nie odpisujesz na górze listu, dlaczego wycinasz ? To są
    "dyskryminacje" starej dobrej netykiety - przynajmniej trochę osób tak
    uważa.

    Ale to już stanowczy OT

    EOT