  • Data: 2005-07-27 18:31:14
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy -pare pytan
    Od: "Lens" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli mieszkasz w miescie mającym powyzej 500tys. mieszkańców to obawiam
    > się że zdolności kredytowej w BPH nie będziesz miał

    Miasto ~30tys. mieszkancow.

    > Zawsze możesz dokoptować do kredytu rodzinke

    To raczej nie wchodzi w gre -nie chce obciazac innych moimi problemami.

    > Nie będzie to przeszkodą. Renta stała jest uznawana w BPH jako dochód do
    > badania zdolności - tylko ze ona jest socjalna - tego musisz dopytać w
    > banku.

    Renta socjalna jest wyplacana tylko wtedy gdy moje dochody beda nizsze niz
    ~600zl -tak wiec teraz mam rente zawieszona.

    > Musisz mieć uregulowany stosunek ..... do służby wojskowej (ale pewnie
    masz
    > bo ta renta inwalidzka)

    Hmm... uregulowany stosunek... ;)
    Tak -kategoria E -trwale i calkowicie niezdolny do słuzby wojskowej w czasie
    pokoju oraz w razie ogloszenia mobilizacji i w czasie wojny.

    pozdr.