    From: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Mieszkaniowy
    Date: Wed, 27 Apr 2005 14:43:05 +0200
    Sender: Human Being <>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 08:29:39 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czy jej umowa na czas okreslony (zarobki) beda sie wliczac do zdolnosci
    > kredytowej ? Czy moje zarobki zostana poprostu podzielone przez pol (na 2
    > osoby)?

    Z moich zeszłorocznych doświadczeń wynika, że możesz mieć problem z
    uznaniem dochodów Twojej, już teraz, żony. W BZWBK, BPH, MultiBanku,
    mBanku, PKO BP, Nykredit i Kredyt Banku nie chcieli uznać ani umowy na
    zastępstwo, ani umowy na czas określony mojej żony. Pomimo, że była
    ciągłość pracy i to w tej samej firmie. Kazali nam załatwiać jakieś
    durne oświadczenia, że przedłużą z nią umowę, a na koniec decyzja
    kredytowa była odmowna i tak. A wiecie zapewne jak fajnie załatwia się
    w firmach takie zaświadczenia.

    Myślę jednak, że musisz popróbować, bo mimo tego, że bardzo powoli, to
    jednak podejście naszych banków powoli zmienia się na lepsze :-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair