    From: "Tomek Sierakowski" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto z dolarami
    Date: Tue, 3 Aug 2004 17:56:33 +0000 (UTC)

    Wnioskuje, ze jakikolwiek fundusz inwestycyjny na krotka mete raczej odpada -
    tym bardziej jesli przeliczaja USD na PLN.
    Przy okazji chcialem sie dowiedziec co byscie polecili mi zrobic. Bo chodzi
    o to, ze jade do Irlandii i nie wiem czy lepiej jest pojechac tam ze
    zlotowkami i na miejscu wymienic na EURO (lub po drodze w Londynie jesli
    jest tam korzystniejszu kurs) czy moze lepiej zlotowki wymienic na Euro juz
    tutaj w Polsce? I gdzie moglbym sprawdzic jak ksztaltowal sie w ostatnich
    miesiacach kurs USD w Irlandii? Moze jesli sytuacja dolara przedstawia sie
    tam zupelnie inaczej niz w Polsce czyli, ze jest tam "mocniejszy" to dobrze
    byloby pojechac z dolarami i tam je wymienic na EURO (lub po drodze w
    Londynie)? Szczerze mowiac najbardziej pasowaloby mi zabrac tam wlasnie
    dolary...