  • Data: 2002-10-22 20:53:58
    Temat: Re: Konto dla studenta.
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Sawicki wrote:

    > Karta za 15 zl. Tylko pierwsza darmowa.

    A, fakt, zapomłem detalu. Ale w TOiP piszą że 10. Zresztą po 2 latach
    wiele się może na rynku zmienić i warto będzie skorzystać z oferty
    jakiegoś innego banku :)

    BTW to jakby się zamkło konto w PKO BP i otwarło w innym oddziale to oni
    by się połapali, czy nie i byłaby znów "pierwsza" karta?
    Bo dawniej to ja jakoś dzięki ichniemu systemowi komputerowemu miałem
    przez ponad rok u nich równolegle dwie karty (Express i VE/Ekspress) i
    każda z nich była jedyną kartą do tego konta i bodajże drugą w
    kolejności, czy może jedna z nich była drugą pierwszą ... nie rozumiem
    tego dokładnie, a panie z okienka nie rozumiały też i skoro nie wiązało
    się to dla nie z połatami to nie chciało mi się wnikać w tą materię :-) )

    --
    Pozdrówka,
    Artur