  • Data: 2022-01-05 14:44:51
    Temat: Re: Koniec Liboru
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 5 stycznia 2022 o 14:30:00 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    to umowa rozwiązana z dniem wejścia zmian lub

    > A czy przypadkiem wypowiedzenie przez bank umowy 25-letniego kredytu/pożyczki hipo
    nie musi się wiązać z którąś z wymienionych w
    > umowie ważnych przyczyn?

    Pewnie że tak.
    Jedną z takich przyczyn jest niezaakceptowanie przez klienta zmiany regulaminu (który
    jest częścią umowy).
    W umowie/regulaminie są też wypisane ważne przyczyny, z powodu których bank może
    zmienić regulamin.

    A moją umowy karty kredytowej citek może sobie wypowiedzieć "bo tak", jedynie z
    2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.