    From: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komponenty Java do BPH
    Date: Tue, 24 Dec 2002 20:45:44 +0000 (UTC)

    Dnia wto, 24 gru 2002 at 17:25 GMT,
    Leszek A. Szczepanowski <t...@p...pl> napisał(a):
    > No to BSK moglby przynajmniej przepisac tego appleta na Jave sunowska...
    > Zainstalowalbym sobie i nie byloby najmniejszej sprawy. A tak, to

    Problem nie leży bezpośrednio w aplecie.
    Aplet jest napisany(skompilowany) na Jave1. Potem Sun zmienił mechanizmy
    szyfrowanych transmisju w Javie2. Mechanizmy są niekompatybilne i
    dlatego w javie pozostawiono też mechanizmy "bezpiczeństwa" z Javy1.
    Który jest używany - decyduje przeglądarka. I tak

    IE + MS java - działa bo MS ukradł Javę1 i ją rozwijał swoimi drogami
    IE + Sun Java - nie działa
    NN4.7 + Sun Java - działa bo przeglądarka nie
    wspiera Javy2 i wszystko działa systemem Javy1
    Mozilla, NN6 + Sun Java - nie działa

    Inna rzecz że mogli by w końcu coś z tym zrobić (przepisać,
    przekompilować itp)

    > chyba dzis po kolacji wigilijnej zainstaluje Netscape (btw sprawdze,
    > ile sie w tym programie po 5 latach zmienilo i czy na lepsze :)

    IMHO szkoda czasu - BPH i tak nie będzie działać a jak chcesz o ile się
    NN zmienił to zainstaluj Mozillę z której co jakiś czas pączkuje NN
    (zanim wypączkuje to już jest opuźniony do Mozilli - teraz 1.1 lub 1.2)

    Jurek