  • Data: 2002-12-23 22:02:28
    Temat: Re: Komponenty Java do BPH
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:nyLN9.46535$qq5.569339@news.chello.at...

    > kiedys
    >
    > A może masz coś zwalone w systemie, bo mnie ta strona
    > wczytuje się normalnie (wygląda na kompletną).
    > http://www.bphpbk.pl/i.php

    Prawdopodobnie ma Windows 2000 tak jak ja.
    w Win 2000 wprowadzono mozliwosc instalacji takich rzeczy jak
    MS Java tylko za pomoca service packow i upgrade'ow. Tez
    mi sie Java zepsula i pomoze chyba tylko reinstall systemu.
    Zadne "stand-alone" installery do tego komponentu nie dzialaja.
    Zaraz SFC podmienia to na stare wersje ew. kasuje jesli pliku
    nie bylo. BTW to jest CHORE zeby z powodu jakichs idiotycznych
    problemow licencyjnych, Jave dalo sie pobrac tylko bezwiednie
    i automatycznie razem z pierwsza wczytywana strona w z appletem
    Java. Jakby nie mogl to byc zwykly kompnent to zaptaszkowania
    na etapie instalacji IE6... Paranoja!
    --
    lex