  • Data: 2014-10-22 15:07:04
    Temat: Re: Kij w bary mbanku
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2014 o 14:55, wiktor pisze:

    > W tym miejscu zachęcam wszystkich niezadowolonych z ostatnich zmian w
    > mbanku do rozwiązania umów. Po co je trzymać? Bo darmowe? Za rok przestaną
    > być darmowe, a was nawet o tym nie uprzedzą. Mnie skręca na każdą
    > wiadomość, w której chwalą się, jakich to nagród branżowych ich serwis nie
    > dostał. Jedni bankowcy (nie szprechający po polsku) dają nagrody drugim
    > bankowcom, łał. Tylko realny spadek słupków (ilość prowadzonych kont) może
    > pokazać tym imbecylom, gdzie mamy ich idiotyczny serwis.

    Niestety, ale sami debile w zarządach. Ja mam taką sytuację w firmie, że
    jest podpisany kontrakt na konkretną kwotę i ma siedzieć konkretna
    liczba ludzi u klienta. No ale wprowadzono nowy system do wpisywania
    zleceń i jak za komuny chodzi o to, żeby wpisać jak najwięcej!
    A przecież każda wymiana żarówki to faktycznie mniejszy zysk dla firmy,
    bo takie drobiazgi jak żarówki kupuje firma. Ale ich rozliczają z ilości;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl