  • Data: 2020-11-14 10:54:00
    Temat: Re: Kantor Aliora - logowanie, apka mobilna
    Od: szsz <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-13 o 11:17, witrak() pisze:
    > 1. Automat białkowy Kantoru napisał mi, że logowanie do ST tylko z hasłem
    maskowanym. Ja wiem, że to nieprawda. A Wy?

    > 2. Apka mi się wywala, gdy klikam na skrót transakcji wymiany, ale nie wywala się
    dla skrótu przelewu (mam takie trzy - tyle się mieści oprócz skrótu do przelewu - i w
    dodatku z identycznym opisem). U Was działa?

    > witrak()

    ja tak mialem (inny rodzaj niz zwykle) gdy zrobilem literówke w loginie
    nie bylo informacji ze uzytkownik nie istnieje tylko haslo inaczej
    wprowadzane niz sobie ustawilem

    m.