  • Data: 2005-10-25 15:43:25
    Temat: Re: KK w mBanku - anegdotka? ;-)
    Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-25, $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał/a/o:

    > Ten bank coraz bardziej przypomina chory sens pijanego narkomana...

    Bardziej, to przedpiśca coś bełkocze. Przede wszystkim podatek
    zaokrągla się do pełnych dziesiątek groszy. A po drugie napisali mu, że
    w BIK ma przechlapane. Powinien sobie zrobić rachunek sumienia i
    przypomnieć.

    Chyba, że wcześniej w BIK umieścił go mBank i na pytanie o klienta,
    mBank z BIKu dostał odpowiednią odpowiedź :). Coż, niedozwolony debet,
    to niedozwolony debet.

    --
    Pete