  • Data: 2005-11-04 07:16:22
    Temat: Re: KK w mBanku - anegdotka? ;-)
    Od: Michal M <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skutek tego znalazłeś miesiąc później na rachunku,
    > bank potrącił sobie odsetki, które naliczył Tobie 'na wyrost'

    pewnie masz racje nie jestem pewny, gdyz na tym koncie nie trzymalem pieniedzy
    tylko przelew z emaxa i odrazu bieg do bankomatu i tak w kolko wiec nie bardzo
    wiem skad moglo sie wziac te 7gr odsetek (chyba ze z tych 3tys ktore pozyczalem
    kumplowi i ktore przewinelo sie przez to ekonto ale lezakowalo tam b. krotko -
    chyba niecaly dzien...)

    IMO powinni tak jak inteligo - robic kapitalizacje tego dnia miesiaca kiedy
    zalozylo sie konto bo przepalanie na bazie danych procedury liczenia odsetek dla
    miliona kont w jedna noc to nienajlepszy pomysl - chyba lepiej to robic
    codziennie dla 30.000 kont - jak sie cos zwali latwiej poprawic, doliczyc