  • Data: 2005-10-27 12:07:07
    Temat: Re: KK w mBanku - anegdotka? ;-)
    Od: Michal M <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zaokrągla się do pełnych dziesiątek groszy. A po drugie napisali mu, że

    podatek tak a podstawe podatkow do pelnych zlotych - wytlumacze ci to na
    przykladzie:
    - jesli masz 51gr odsetek to zaokragla sie to do 1zl od tego liczy sie podatek
    czyli 19gr a po zaokragleniu daje 20gr
    - jesli masz 49gr odsetek to zaokragla sie to do 0zl dalsze liczenie niby nie ma
    ssens bo 19% z 0 daje 0 ale nie w mBanku! bo tu po kilku mscach robia wyrownania...

    > w BIK ma przechlapane. Powinien sobie zrobić rachunek sumienia i
    > przypomnieć.

    prze... co? jestem grzecznym klientem a to ze wygenerowali mi -7gr na pustym
    eKoncie to chyba raczej blad w ich systemie...