    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK odsetki
    Date: Sat, 08 Oct 2005 15:20:49 GMT

    In article <5...@4...net>, ...@...c says...

    > Generalnie odsetki nie są kapitalizowane.

    Hmmmm??? to chyba bardziej zalezy od tego jaka minimalna splate zyczy
    sobie bank. Przy splacie czesci zadluzenia na KK najpierw splacasz
    wszystkie oplaty finansowe a dopiero pozniej glowne zadluzenie. Jesli
    minimalna kwota bedzie mniejsza od odsetek to niesplacona czesc odsetek
    zostanie dopisana do rachunku.

    AP