  • Data: 2008-05-14 19:15:31
    Temat: Re: KK - gdzie? tanio i bez zasw.
    Od: WitCha <c...@d...vito> szukaj wiadomości tego autora

    Maverick wrote:
    > Zastanawiam sie nad KK. Nie potrzebuje wysokiego limitu (powiedzmy 2-3k
    > mi wystarcza, nie chce wiecej). Wiekszosc bankow wymaga jednak
    > zaswiadczenia o zarobkach. Ja pracuje na umowe-zlecenie (dochod dosc
    > duzy, na pewno powyzej tego limitu). Szukam wiec KK spelniajacej
    > nastepujace wymogi:
    >
    > 1) Tania - oplata za wydanie/przedluzenie jak najnizsza, ew jakies
    > zwolnienie od oplat przy obrocie ok 1000-1200.
    > 2) Bez zaswiadczenia o zarobkach - ew taki bank , ktory uznaje
    > umowy-zlecenie (umowy z datami od ok pol roku), najlepiej bez
> [...]

    Ja dostałem Citi silver Lot (zbierasz punkty - mile, zeby potem sobie
    kiedys za te punkty jakiś lot kupić lub wynajć np. samochod na
    wakacjach) spełniającą powyzsze warunki. Wystarczyl formularz online czy
    telefon (juz nie pamietam) i oddzwonil do mnie sprzedawca, przyjechal do
    domu i po 2 tygodniach mialem kartę. Prowadze DG, więc załatwianie
    wszystkich zaswiadczen z US i ZUS nie wchodziło w grę. Na życzenie
    dostałem 4k.

    --

    Pozdrowienia