  • Data: 2008-05-15 06:27:25
    Temat: Re: KK - gdzie? tanio i bez zasw.
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Maverick" g0fji7$8rc$...@i...gazeta.pl

    > Skoro zamierzasz wszystko płacić w terminie -- raczej
    > powinieneś mieć zarobki większe niż pół limitu, :) bo
    > jednak czasami płacić będziesz gotówką. :)

    Wyzsze zarobki nie zaszkodza ;)

    > I to jest problem, bo zabezpieczeniem spłaty karty jest
    > właśnie ów etat, czyli jakieś stałe miejsce ,,dochodowe''.

    Widzisz - bo ja mam jakby etat - tzn stala "prace" - pracuje w jednym
    miejscu, dla jednej firmy juz ok pol roku, i jeszcze z kilka lat jesli
    zechce. Kwestia jest tylko braku umowyo prace - pracuje na umowy-zlecenia.

    > I zamierzasz codziennie chodzić z kartą do banku? ;)

    I tak codziennie obok przechodze ;)

    > Spłacasz przelewem, podglądasz w necie (nawet możesz
    > z niej przelewać z netu) płacisz w sklepach... Jakaż
    > to różnica, gdzie jest ten oddział? To nie te czasy,
    > gdy marmurki odwiedzało się niemal codziennie. :)

    Ale nie zaszkodzi w razie problemow - a nie wszystko idzie na
    infoliniach zalatwic (niestety praktyka)

    > Zadbaj o wyłączenie ubezpieczenia za 3.75 złotych. :)

    Pierwsza rzecz, choc w BZWBK chyba 3 miesiace jest za darmo, ale pozniej
    trzeba wylaczyc

    > Możesz dorzucić kartę Citit, aby płacić z niej za mieszkanie,
    > prąd, gaz, telefon itp. bez prowizji, jak w sklepie.

    Wiem.

    Przelewy
    > z karty WBK są płatne -- 3 złote za każdą sztukę.

    Rozniez wiem. Kolega przelewa na polbank ;)

    Sztuka była
    > zawsze w cenie. ;) (chociaż czasami dzieła nabierały wartości
    > dopiero po śmierci autora -- aby autor nie zarabiał, lecz aby
    > żył i tworzył swe dzieła sztuki w nędzy)

    Jakpo 3 pln to biore wiele sztuk.

    Dzieki wszystkim za porady.