  • Data: 2008-05-15 09:36:02
    Temat: Re: KK - gdzie? tanio i bez zasw.
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Maverick" g0gl57$n48$...@i...gazeta.pl

    > Dobrze, ale tu mowa o niższym limicie.

    Jak mam to rozumiec? ze przy wyzszych zarobkach ciezko dostac nizszy
    limit? (Na wlasne zyczenie)

    Interesuje mnie limit 2-3k, przy zarobkach rzedu ok 4 k netto
    miesiecznie. Zawsze mi sie wydawalo ze to bedzie bez problemu - przy
    takich zarobkach ryzyko niesplacenia jest duzo mniejsze.

    Moze byc jednak tak, ze bank zarabia przeciez na niesplaconej KK - czy o
    to ci chodzilo?

    > Wszystko jest względne. (poza szybkością światła?)

    No wlasnie podobno nie do konca - przeciez predkosc swiatla tez nie jest
    stala, a tym bardziej ostatnie badania pokazuja ze jest mozliwosc
    przeslania informacji z predkoscia wieksza niz predkosc swiatla.

    > Ja nie rozpatruję wniosków.

    Wiem, ale ja tez tego nie robie, dlatego prosilem o opinie jak sie
    zachowuja banki w takich sytuacjach (z doswiadczenia, a nie z reklam)

    > Ja lubię wizyty osobiste, ale w WBK naprawdę można bez trudu dogadać się na
    infoliniach.

    Milo wiedziec

    > Ja Cię ostrzegłem. Ty zrobisz, jak zechcesz. :) Nasz (grupy) klient, nasz szanowny
    pan. ;) **

    Pewnie i tak to zrobie od razu :)

    Nie wiem dokladnie jak jest teraz, kumpel zakladal 4-5 miesiecy temu KK
    BZWBK do przelewow (calosc przelewa na KO i zarabia na odsetkach) i
    zapomnial o ubezpieczeniu i mu jakos 3-4% ubezpieczenia naliczyli w
    czwartym miesiacu (pierwsze 3 mial za free)

    Czy jest jakies stale za 4 pln to nie wiem.

    PS Doczytalem do konca postu

    --
    Regards,
    Maverick