  • Data: 2008-05-15 09:02:29
    Temat: Re: KK - gdzie? tanio i bez zasw.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Maverick" g0gl57$n48$...@i...gazeta.pl

    > Wyzsze zarobki nie zaszkodza ;)

    Dobrze, ale tu mowa o niższym limicie.
    Wszystko jest względne. (poza szybkością światła?)

    > Widzisz - bo ja mam jakby etat - tzn stala "prace" - pracuje w jednym
    > miejscu, dla jednej firmy juz ok pol roku, i jeszcze z kilka lat jesli
    > zechce. Kwestia jest tylko braku umowyo prace - pracuje na umowy-zlecenia.

    Ja nie rozpatruję wniosków.

    > Ale nie zaszkodzi w razie problemow - a nie wszystko idzie na
    > infoliniach zalatwic (niestety praktyka)

    Ja lubię wizyty osobiste, ale w WBK naprawdę można bez trudu dogadać się na
    infoliniach.

    > Pierwsza rzecz, choc w BZWBK chyba 3 miesiace jest za darmo, ale pozniej
    > trzeba wylaczyc

    Ja Cię ostrzegłem. Ty zrobisz, jak zechcesz. :) Nasz (grupy) klient, nasz szanowny
    pan. ;) **

    --
    .`'.-. ._. .-.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    ** Tam są (były pół roku temu) dwa płatne ubezpieczenia i jedno bezpłatne.
    Jedno płatne (chyba 4 złote miesięcznie) istotnie jest za free przez 3 miesiące,
    ale to za 3.75 jest płatne od razu. I aby było jasne -- podaję stan sprzed
    pół roku. Teraz może jest inaczej. Na dodatek wyłączenie dzisiaj nie skutkuje
    natychmiastowym zaprzestaniem pobierania.