  • Data: 2005-09-23 15:54:11
    Temat: Re: KK Citi UWAGA
    Od: maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    SebCz wrote:

    > Również mam BP i sobie chwalę. Z racji ilości zakupów i możliwości
    > zdefiniowania przelewów z niej do regulowania opłat punkty lecą dość
    > szybko. W naglych wypadkach (a w tych czasach bywają...) chwale sobie
    > też mozliwość tanszego kredytu (rata komfort czy cos takiego)

    z tym komfortem, to chyba nie jest tak różowo. Skusiłem się raz, i dla
    mnie to jest przekładanie pieniędzy z jednej kieszeni do drugiej, z
    jednoczesnym płaceniem odsetek od tej kwoty bankowi.

    Oczywiście, przy założeniu że korzysta się wyłącznie z GP i ma się
    zawsze środki na spłatę wyciągu w całości.

    pozdrav

    maHo