  • Data: 2022-07-06 18:40:58
    Temat: Re: KH powinny być inaczej liczone
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 06 Jul 2022 16:11:11 +0200, Krzysztof Halasa wrote:
    > Owszem.

    > Nie, w środku było już szybko - jak już "wystali(śmy)" koszyk, to brało
    > się chleb i np. mleko, i do kasy. Problemem była mała liczba koszyków
    > i duża kolejka po nie.

    Albo przepustowosc kas.
    Ale poniekad napisales, ze chleb i mleko bylo.

    Ba, ja pamietam nawet dostawe mleka pod drzwi mieszkania.
    A nawet bułek.

    > Oczywiście nie można było bez koszyka, czy
    > z jakimś własnym itp. No i nie należało przyjść za późno - chleb było
    > tylko rano,

    Nie pamietam, abym bladym switem gonil po chleb ... mama tez raczej
    gonila do pracy, a nie do sklepu ...
    Wiec cos mi sie wydaje, ze byla i druga dostawa chleba ...

    > a później to tylko jakieś bardzo stare nie wiem z jakiego
    > źródła.

    No wlasnie ... o ile "przejsciowe braki" na pólkach sie zdarzaly,
    w przypadku chleba to raczej w godzinach liczone, to skad mialby sie
    ten stary brac?

    > Zgadzam się, ale to nie oznaczało braków w zaopatrzeniu w chleb.

    Nie oznacza, ale chleb w domu raczej byl.

    I papier toaletowy byl, ale to skutek kupowania na zapas i zbierania
    makulatury :-)

    J.