eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zapłacić eurami, by najmniej stracić? › Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.samoylyk.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeder1.feed.usenet.
    farm!feed.usenet.farm!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.n
    etnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    Date: Mon, 20 Jun 2022 21:40:43 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.10.0
    Subject: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <t4klr2$rgf$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <t4n1ce$gl0$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <t53fpr$m60$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <62869bfe$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <6287e487$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <628bd693$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <629903eb$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <62991d7e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <62a10f72$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a4dac0$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <62a78371$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <62b0c3b2$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <62b0cd3b$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.210.113
    X-Trace: 1655754043 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 479 178.43.210.113:63896
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3341
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663702
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-06-20 o 21:24, Dawid Rutkowski pisze:
    > poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:00:05 UTC+2 cef napisał(a):
    >
    >> Nie rozumiem tylko po jaką cholerę proszą, żeby zgłaszała się osoba trzecia
    >> a potem nie mogą udzielić informacji.
    >
    > Popiszesz trochę reklamacji to przestaniesz się dziwić.
    > Od banków łatwiej wyciągnąć kasę niż "przepraszam" - to to trzeba im z gardła
    wyrywać, ale i takie mam, jakbym był kobietą to bym sobie w ramki oprawiał i wieszał
    na ścianie ;>
    >
    > Lepsza może być chyba tylko taka historia, jak kiedyś czytałem, że ktoś się tak
    wqrwił na getout, że poustawiał kilkadziesiąt codziennych zleceń stałych na grosz z
    tytułem "kara dla getoutu za coś tam".
    > Podobno zadzwonił do niego w tej sprawie ktoś z zarządu tego parabanku - ale nie
    wiem, czy przeprosił ;>
    >
    > No i jeszcze częstym bywa "syndrom mLinki", czyli trzy różne odpowiedzi od trzech
    "kąsultantów".
    > Trzy, bo 3 wchodzi już w "wiele" w logice 4-wartościowej i odechciewa się
    człowiekowi dalej dzwonić.
    >
    > Jak masz chwilę to pisz kolejną reklamację o rżnięciu przez nich głupa.


    Piszę tylko wtedy kiedy jestem zmuszony (pobrali coś nienależnie) albo
    mnie wkurzyli czymś.
    To raptem było nie więcej niż raz do roku w kilkudziesięcioletniej historii
    w kilkunastu bankach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1